dilluns, 26 de gener del 2015

Quiche

L’altre dia vaig penjar una foto al facebook d’aquesta quiche i aquí us poso la recepta

El otro día colgué una foto en el facebook de esta quiche y aquí os pongo la receta



Ingredients

3 porros
1 ceba
un manat d’espàrrecs verts
150 gr de gambetes pelades (jo les compro ja cuites)
una rodella de formatge de cabra
3 ous
200 de nata líquida per cuinar
pasta de full
Sal, pebre, nou moscada

Escalfem el forn a 200º
Primer de tot en una paella hi posem els porros, la ceba i els espàrrecs tot tallat petit i coem. Ho podem fer tranquil·lament el dia abans i així ja tenim bona part de la feina feta.
Agafem els ous i la crema de llet i ho agitem bé.

En un bol hi posem el porro, la ceba, els espàrrecs (que ja tenim cuits), les gambetes i el formatge de cabra tallat a quadradets, hi afegim els ous i la crema de llet i barregem. Salpebrem i a mi m’agrada posar-hi un polsim de nou moscada.

Agafem la pasta de full i sense treure-hi el paper que porta folrem el motlle, si aquest no és gaire alt i us sobra pasta, la retalleu. Punxem tota la pasta de full amb una forquilla i hi aboquem la barreja que tenim al bol.

Ho posem al forn fins que està cuita. A vegades la pasta de full de sota costa una mica de coure, quan veig que ja està força daurada la tapo amb un paper d’alumini perquè no es cremi i la deixo coure uns minuts més.




Ingredientes

3 puerros
1 cebolla
un manojo de espárragos verdes
150 gr de camarones pelados (yo las compro ya cocidos)
una rodaja de queso de cabra
3 huevos
200 de nata líquida para cocinar
hojaldre
Sal, pimienta, nuez moscada

Calentamos el horno a 200º
Primero de todo en una sartén ponemos los puerros, la cebolla y los espárragos todo cortado pequeño y cocemos. Lo podemos hacer tranquilamente el día antes y así ya tenemos buena parte del trabajo hecho.
Cogemos los huevos y la crema de leche y lo batimos bien.

En un bol ponemos el puerro, la cebolla, los espárragos (que ya tenemos cocidos), los camarones y el queso de cabra cortado en cuadraditos, añadimos los huevos y la crema de leche y mezclamos. Salpimentamos y a mí me gusta ponerle una pizca de nuez moscada.

Cogemos el hojaldre y sin quitarle el papel que lleva forramos el molde, si éste no es muy alto y le sobra pasta, la recortais. Pinchamos toda el hojaldre con un tenedor y vertemos la mezcla que tenemos en el bol.

Lo ponemos en el horno hasta que está cocida. A veces el hojaldre de abajo cuesta un poco de cocer, cuando veo que ya está bastante dorada la tapo con un papel de aluminio para que no se queme y la dejo cocer unos minutos más.