dissabte, 9 de juny del 2012

L’esquiadora

Aquest pastís és per a la Laia que demà celebra el seu aniversari i a l’hivern fa de monitora d’esquí, així que encara que el temps no és l’adequat, vam decidir fer un pastís hivernal amb esquiadora inclosa.


La figura de l’esquiadora la vaig començar a treballar a principi de setmana perquè es pogués assecar abans de muntar-la al pastís, però no sabeu l’ensurt que vaig tenir ahir quan la vaig voler col·locar, es van trencar el esquís i es van desenganxar els peus! De cop que no agafo un atac d’histèria però com que això són entrebancs que cal solucionar, doncs vinga, vaig tornar a modelar-ho tot i al final vaig aconseguir que la figura s’aguantés bé. Espero que quan se l’ha endut la Rosa M l’hagi pogut portar sense problemes i hagi arribat sencera.



La muntanya del darrera és el pastís de xocolata, que a la gent li agrada molt, i el farcit aquest cop és un ganaché de xocolata blanca.