dimecres, 1 d’agost del 2012

Minnie

Com que tinc alguna seguidora de parla no-catalana a partir d’ara intentaré escriure el blog tant en català com en castellà perquè tot i que a la dreta de la plana hi ha un traductor a vegades no són del tot correctes, també m’agradaria fer-ho en anglès però sincerament en aquest idioma és millor el traductor que jo.

Como que tengo alguna seguidora de habla no-catalana a partir de ahora intentaré escribir el blog tanto en catalán como en castellano porqué aunque a la derecha de la página hay un traductor a veces las traducciones no son del todo correctas, también me gustaría hacerlo en inglés pero sinceramente en este idioma es mejor el traductor que yo.

Amb aquest pastís sí que vaig suar, sobre tot amb la cara de la Minnie, no va quedar tot lo perfecte que m’hagués agradat però com a mínim si assemblava prou.

Con este pastel si que sudé, sobre todo con la cara de Minnie, no quedó todo lo perfecta que hubiera querido pero como mínimo se parece bastante.




Les fotos com sempre repeteixo, res de l’altre món, si voleu veure boniques creacions amb fotos maravelloses podeu visitar el blog d’Acaramelada, això sí que són fotos!

Las fotos como siempre repito, nada del otro mundo, si queréis ver bonitas creaciones con fotos maravillosas podéis visitar el blog de Acaramelada, ¡esto sí que son fotos!

2 comentaris:

Carme i Omar ha dit...

Aquest pastís és una preciositat, a part de molt original el fet que la Minnie surti pel forat. Molt xulo.
Fins aviat

Sucre Glacé ha dit...

Gràcies Carme. He donat una ullada al teu blog i hi he trobat coses boníssimes.
Una abraçada
Nuri