diumenge, 23 de setembre del 2012

L’aula - El aula

Aquests dies he estat preparant l’aula per començar els tallers i un ensenyo algunes fotos de la transformació del local

Estos días he estado preparando el aula para comenzar los talleres y os enseño algunas foto de la transformación del local


Alguns detalls

Algunos detalles


I finalment, després d’unes setmanes de bojos, l’aula ha estat prepara per poder començar els tallers tot i que encara em queden alguns detalls per acabar.

Y por fin, después de unas semanas de locos, el aula ha estado terminada para poder empezar los talleres aunque aún me quedan algunos detalles por terminar. 




I ahir vaig fer el meu primer taller d’iniciació!
Va ser genial! Vaig tenir uns grans alumnes i em penso que tots ens ho vam passar molt bé.
Teia, Mireia i Josep, les dues Anna (mare i filla), Pamela, gràcies per aquest dia perfecte.
Aquí teniu una mostra del que van fer.

Y ayer hice mi primer taller de iniciación!
Fue genial! Tuve unos gran alumnos y creo que todos nos lo pasamos muy bien.
Teia, Mireia y Josep, las dos Anna (madre e hija), Pamela, gracias por este día perfecto.
Aqui tenéis una muestra de lo que hicieron.


Si hi esteu interessats queden poques places per al taller del dia 29. Properament us informaré de noves dates.

Si estais intersados quedan pocas plazas para el taller del dia 29. Próximamente os informaré de nuevas fechas.