dissabte, 20 d’octubre del 2012

Cap de setmana intensiu - Fin de semana intensivo

Aquest cap de setmana estic desapareguda perquè estic fent un fantàstic curs intensiu de fondant avançat amb Puckycakes. No us podeu imaginar la il·lusió que em feia fer aquest curs amb la Georgia perquè és una gran artista i té unes obres espectaculars.  Us ensenyo algunes fotos del treball que estem realitzant.

Este fin de semana estoy desaparecida porque estoy haciendo un fantástico curso intensivo de fondant avanzado con Puckycakes. No os podéis imaginar la ilusión que me hacía hacer este curso con Georgia porqué es una gran artista y tiene unas obras espectaculares. Os muestro algunas fotos del trabajo que estamos realizando.





Demà us ensenyaré el pastís acabat!

Mañana os enseñare la tarta terminada!


Pastís amb cavalls - Pastel con caballos


Aquest és l’últim pastís que he fet.

Este es la última tarta que he hecho.







4 comentaris:

RM ha dit...

Em sembla que és la millor cosa que podiem fer aquest cap de setmana, no? Estem aprenent un piló de coses amb moltes tècniques diferents, i a més a més ens ho estem passant d'allò més bé.
La Georgia és una gran mestra!

Sucre Glacé ha dit...

Estic disfrutant tant que em fa pena que demà s’acabi!

Mariela ha dit...

Que trabajos mas bonitos!! me quedo
para ver tu tarta terminada, seguro que te quedara genial!! y estoy de acuerdo contigo la profesora de tu curso es toda una artista.
Saludos

Sucre Glacé ha dit...

Gracias Mariela. Cuando tienes a una gran profesora se aprende mucho y bien. Una abrazo.
Nuri