divendres, 26 d’octubre del 2012

Pianista

M’agrada fer pastissos amb fondant, més que agradar-me m’apassiona! Quan me n’encarreguen un de seguida començo a pensar en com el faré, en com quedarà, si resultarà com l’imagino… em sembla que des de que he descobert el fondant fins i tot i somnio.

Me gusta hacer tartas con fondant, más que gustarme me apasiona! Cuando me encargan uno en seguida pienso en como lo haré, como quedará, si resultaré tal como lo imagino… me parece que desde que he descubierto el fondant hasta sueño con ellos.



Aquesta vegada li ha tocat a un piano amb pianista inclosa, encara que amb algun petit entrebanc, el resultat final, pels comentaris que m’han fet, ha agradat molt.

Esta vez le ha tocado a un piano con pianista incluida, aunque con algún contratiempo, el resultado final, por los comentarios que me han hecho, ha gustado mucho.