diumenge, 7 de juliol del 2013

La corona de la reina

Quan em va trucar la Tere i em va dir que volia un pastís per a una reina em vaig quedar en blanc. Per a una reina? I que li faré? Doncs bé al final vaig arribar a la idea que no hi ha res més representatiu per a una reina que la seva corona sobre un coixí envellutat de color vermell. I aquí el teniu

Cuando me llamó Tere y me dijo que quería una tarta para una reina me quedé en blanco. Para una reina? Y que le voy a hacer? Pues bien al final llegué a la idea de que no hay nada más representativo para una reina que su corona sobre un cojín aterciopelado de color rojo. Y aquí lo tenéis






I aquí un altre pastís que tenía endarrerit

Y aquí otra tarta que tenía atrasada





Aprofito per recordar-vos que si necessiteu qualsevol estri per a cuinar o decorar pastissos en podeu trobar a La tienda reposteria de Miguel

Aprovecho para recordaros que si necesitáis cualquier utensilio para cocinar o decorar pasteles podéis encontrarlos en La tienda repostería de Miguel





Moltes gràcies per seguir el meu bloc

Muchas gracias por seguir mi blog



2 comentaris:

Mariela ha dit...

Me encantan tus tartas, la
corona es preciosa!! seguro
que la reina quedo mas que
satisfecha.
Besos

Sucre Glacé ha dit...

Muchas gracias Mariela, pero tus tartas sí que son una maravilla!
Un abrazo
Nuri