divendres, 21 de març del 2014

Sabates - Zapatos

Últimament se m’ha donat per fer sabates amb fondant i… m’encanta el resultat final d’aquests dos models!

Aquest primer està inspirat en la foto que teniu a dalt a l’esquerra, del dissenyador Brian Atwood, si visiteu la seva plana, veureu quins models tan meravellosos fa.
Com m’agradaria poder portar aquests talons, però els meus pobres peus segur que no ho resistirien!


Últimamente se me ha dado por hacer zapatos con fondant y ... me encanta el resultado final de estos dos modelos! 

Este primero está inspirado en la foto que tenéis arriba a la izquierda, del diseñador Brian Atwood, si visitáis su página, veréis qué modelos tan maravillosos hace. 
Como me gustaría poder llevar estos tacones, pero mis pobres pies seguro que no lo resistirían!






I aquest altre també està inspirat en un altre model del mateix dissenyador tot i que el meu és més senzill perquè l’he adaptat per a utilitzar-lo en un curs

Y este otro también está inspirado en otro modelo del mismo diseñador aunque el mío es más sencillo porque lo he adaptado para utilizarlo en un curso