dimarts, 16 d’abril del 2013

Quina meravella de curs! - Que maravilla de curso!

El cap de setmana passat per fi vaig conèixer a la María Isabel Fabelo i vaig poder gaudir dels seus cursos i si les meves expectatives eren molt altes, us puc ben dir que es van complir amb escreix, van ser dos cursos fantàstics.

La Maribel, que és una gran professional i una gran persona, ens va ensenyar tots els secrets i trucs per a fer aquestes precioses flors.


El fin de semana pasado por fin conocí a María Isabel Fabelo y pude disfrutar de sus cursos y si mis expectativas eran muy altas, os puedo decir que se cumplieron con creces, fueron dos cursos fantásticos.

Maribel, que es una gran profesional y una gran persona, nos enseñó todos los secretos y trucos para hacer estas preciosas flores.




Peònies, orquídia cymbidium, frèsies, anemones i fulles d’heure. De mica en mica les nostres mans van anar creant aquestes meravelles de la naturalesa. La Maribel amb paciència ens va anar introduint en aquest colorit món de les flors.

Peonías, orquídea cymbidium, fresas, anémonas y hojas de hiedra. Poco a poco nuestras manos fueron creando estas maravillas de la naturaleza. Maribel con paciencia nos fue introduciendo en este colorido mundo de las flores.




Les fotos horroroses com sempre i de l’orquídia només us podré ensenyar aquesta perquè intentant fer-li una foto decent m’ha caigut a terra i ha quedat esmicolada, al primer moment fins i tot volia plorar, però com que la cosa ja no té remei, el que haig de fer es espabilar-me a trobar uns bons talladors i fer-ne una altra.

Las fotos horrorosas como siempre y de la orquídea sólo os podré enseñar esta porque intentando hacerle una foto decente me ha caído al suelo y ha quedado desmenuzada, el primer momento incluso quería llorar, pero como la cosa ya no tiene remedio, lo tengo que hacer es espabilarme a encontrar unos buenos cortadores y hacer otra.







Si alguna vegada teniu ocasió de participar en un curs de la Maribel, no ho dubteu gens ni mica!

I no tan sols per tot el que hem aprés sinó també per haver conegut a una persona de grans qualitats i molt propera. 

Maribel, gràcies per haver vingut!

Si alguna vez tenéis ocasión de participar en un curso de Maribel, no lo dudéis ni un ápice!

Y no sólo por todo lo que hemos aprendido sino también por haber conocido a una persona de grandes cualidades y muy cercana.

Maribel, gracias por haber venido!





Per últim vull donar les gràcies a les alumnes que van participar al curs, va ser un cap de setmana intens però en molt bona companyia i espero que us ho passéssiu tan bé com jo.

Una abraçada a la Roser, la Fina, l’Esther, la Magda, la Laura, la Natalie i molt especialment a la Georgia de Puckycakes, una altra gran professional de la que ja he pogut gaudir de dos dels seus grans cursos.

Noies, ho hem de repetir!

Por último quiero dar las gracias a las alumnas que participaron en el curso, fue un fin de semana intenso pero en muy buena compañía y espero que os lo pasarais tan bien como yo.

Un abrazo a Roser, Fina, Esther, Magda, Laura, Natalie y muy especialmente a Georgia de Puckycakes otra gran profesional de la que ya he podido disfrutar de dos de sus grandes cursos.

Chicas, tenemos que repetir!







2 comentaris:

Anònim ha dit...

Fantástica la entrada, las flores preciosas!! mis felicitaciones a todas...

Miguel Hinojosa ha dit...

Unas flores preciosas se ven delicadas.

Besos
Miguel
lareposteriademiguel