dissabte, 30 de novembre del 2013

Fira Bcnandcake

A la fira hi vaig anar amb Esther Roncero Blanco i ens vam trobar amb la Fina de Pastisestil Pastissos i amb la Laura Bosch de Porcions De Somnis. Ens ho vam passar molt bé i l’any que bé hem de repetir. Però noies… vam quedar que ens veuriem més sovint! No tinc cap foto de les quatre, només aquesta, jaja… quina filera que fem!

A la feria fui con Esther Roncero Blanco y nos encontramos con la Fina de Pastisestil Pasteles y con Laura Bosch de Porcions De Somnis. Nos lo pasamos muy bien y el año que viene tenemos que repetir. Pero chicas ... quedamos que nos veríamos más a menudo! No tengo ninguna foto de las cuatro, sólo ésta, jaja ... qué pinta tenemos!





Vaig aprofitar per assistir a una demostració amb Ornella de Simone de Bouquet de Sucre i que voleu que us digui… va ser una demostració fantàstica. Ornella em va captivar amb les seves explicacions i la delicadesa amb què treballa i sobretot per la seva dolçor. Quan parla et dónes compte de com et transmet la passió que sent per les flors. A la meva llista de cursos pendents, sens dubte, un d’ells és amb Ornella.

Aproveché para asistir a una demostración con Ornella de Simone de Bouquet de Sucre y que quereis que os diga ... fue una demostración fantástica. Ornella me cautivó con sus explicaciones y la delicadeza con la que trabaja y sobre todo por su dulzura. Cuando habla te das cuenta de cómo te transmite la pasión que siente por las flores. En mi lista de cursos pendientes, sin duda, uno de ellos es con Ornella.


A l’estand de Squires Kitchen - Reposteria Creativa vaig conèixer a Mossegades Reposteria Britanica, bé, de fet ja ens havien conegut l’any passat; vaig veure com treballava el gran Eddie Spence i com no… en Mark Tilling, em penso que era una de les fotos més sol·licitades pel sector femení, i jo que em vaig quedar amb les ganes per què em feia una mica de cosa i només n’hi vaig fer una de perfil

En el stand de Squires Kitchen conocí a Mossegades Reposteria Britanica, bien, de hecho ya nos habíamos conocido el año pasado; vi cómo trabajaba el gran Eddie Spence y como no ... Mark Tilling, creo que era una de las fotos más solicitadas por el sector femenino, y yo que me quedé con las ganas porque me daba un poco de corte y solamente le hice una de perfil.


Vaig tenir el plaer de saludar a un munt de persones amb les que tinc contacte al Facebook i que no coneixia:
Claudia Cetro, Mercé Requena, Marielly de Ponquecitos and Cakes, Anna Bonilla… bé amb la mama gallina, ja ens coneixiem; a Clara Cocinillas,Algo Mas Que Dulces, l’Ariadna, la Marita de Dulce Decoracion, Florence Devouge, l’Antonia, Belen Dulces; em vaig trobar amb la Isabel RoseKitchen, Ester Saguer, Un Mar de Te , a l’Ali i l’Omar de Minana La Dolça Temptació, la Clàudia de Dlixus Shop, la Davinia de Davinia Cupcakes… bé ja em perdonareu si em deixo a algú, però van ser dos dies molt intensos i vaig parlar amb tanta gent que segur m’oblido d’algú!

Tuve el placer de conocer a algunas amigas del Facebook: 
Claudia Cetro, Mercé Requena, Marielly de Ponquecitos and Cakes, Anna Bonilla ... bien con mamá gallina, ya nos conocíamos; Clara Cocinillas, Algo Mas Que Dulces, Ariadna, Marita de Dulce Decoracion, Florence Devouge, Antonia, Belen Dulces; me encontré con Isabel RoseKitchen, Ester Saguer, un Mar de Té, Ali y Omar de Minana Minana La Dolça Temptació, Claudia de Dlixus Shop, Davinia de Davinia Cupcakes ... bueno ya me perdonaréis si me dejo a alguien, pero fueron dos días muy intensos y hablé con tanta gente que seguro me olvido de alguien!


Van ser dos dies genials!

Fueron dos días geniales!

Més tard us posaré l’última entrada d’avui: el curs amb Naomi Yamamoto

Más tarde os podré la última entrada de hoy: el curs amb Naomi Yamamoto









1 comentari:

María ha dit...

Que precioso curso y que gusto pasar unn rato en tan buena compañia, no me extraña que el año que viene repitas. Besicos